Stap 1: Retouraanvraag

Stuur een e-mail naar support@ohbella.nl met vermelding van je bestelnummer en de reden voor de retourzending. Wacht op goedkeuring van je retouraanvraag voordat je het artikel retourneert.


Stap 2: Retouradres

Na goedkeuring ontvang je per e-mail het juiste retouradres. Zet op papier uw adres als afzendadres en het retouradres als afleveradres.  


Stap 3: Verpak het artikel 

Verpak het artikel veilig in de originele verpakking, inclusief alle labels en verpakkingen. Vermeld ook uw ordernummer in de verpakking. 


Sta 4: Verzending

Verzend het pakket via een traceerbare verzendmethode, bijvoorbeeld PostNL of Colis Privé en bewaar het verzendbewijs totdat je retour is verwerkt. Let op: graag ontvangen wij een bewijs van retourzending, zoals een track and trace code. Bij geen bewijs van retourzending, kunnen wij uw retour helaas niet in ontvangst nemen.


Stap 5: Terugbetaling

Zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we overgaan tot terugbetaling via de oorspronkelijke betaalmethode.


Stap 6: Verwerkingstijd

Houd rekening met een verwerkingstijd van 5-7 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen voor de verwerking van de terugbetaling.


* Bij het niet vermelden van een afleveradres nemen wij de retourzending niet aan

* Let op: het adres op je bestelling is niet het retouradres